We got to get out of this place

Igår hade jag tänkt gå hem och sova tiiiidigt efter jobbet, eftersom jag sovit ca 4-5 timmar de senaste nätterna. Gick på stan lite först och sedan när jag skulle hem råkade jag gå förbi Shelbourne (som är pubben som alla siemensanställda leker på) och så var Shannon utanför och så kanske jag råkade stanna där i några timmar. Och när jag väl bestämt mig för att, nej, nu ska jag hem för jag jobbar faktiskt imorgon, då ringer Carl upp och undrar om jag ska med ut. Hur säger man nej egentligen? Var iaf ganska så duktig och var faktiskt hemma klockan ett. Man kan lära sig att klara sig utan sömn, tydligen (red bull is the shit).

Så nu sitter jag alltså på jobbet och... Eh... Tja. Jag jobbar ju inte. Jag har idag fått 9 samtal totalt och i vanliga fall tar jag ungefär 50 samtal per dag. Så det är faktiskt ganska okej att jobba, trots att det är lördag. Efter jobbet blir det däremot lite hets, massor att fixa för ikväll är det dags för inflyttningsfest ^^ Egentligen var tanken att vi skulle ha en ganska liten fest, eftersom det är lyhört som tusan och alla i huset inte var så jättepepp. Jag är inte så säker på att det blir litet. Jag är däremot rätt säker på att om vi inte förvarnar grannarna så kommer Garda dyka upp på vår inflyttningsfest. Ooops.

Förövrigt, gårdagens samtal:
- Where are you from Sara?
- Eh.. From Sweden actually...
- Oh! Are you blond?

Jag är verkligen sanslöst uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0