Söndag 070907 - This buisness of art

Lördag var faktiskt en så kallad bra dag - det ni! Var på konstmuseum med Harriet och Carl (svenska maffian slår till igen). Faktiskt riktigt kul, massvis med bra sakar. Bäst var nog sins for the living (förövrigt gjord av en svensk!) som var ett skrivbord med massvis med grejer i lådorna - kolla pixbox för bilder. Borderline var också väldigt tuff, en jordglob med bara gränser.

Vi hade egentligen tänkt gå ut på kvällen men insåg att vi verkligen inte orkade, så vi köpte popcorn och hyrde film för att ha pyjamasparty istället (: Harriet klippte av mitt hår medan Carl lagade mat - vad skulle jag göra utan de två? Kollade på Chicago och mös tillsammans i Carls säng tills det blev alldeles för varmt och vi gick och sov i våra egna rum istället :p

Jag och Harriet har varit sjuuukt duktiga och städat hela huset idag (ja, det var vår städvecka, så kanske inte riktigt frivilligt). Vi flyttade om i köket och så, allt ska man behöva göra själv för att det ska bli bra :p Men i slutändan tyckte tillochmed gnällaless att det var snyggt i huset - we rule yes indeed.

harriet hurricane säger (21:34): skaru komma o se på film?

tenshi säger (21:34): mmmh

tenshi säger (21:34): snart

tenshi säger (21:34): om jag orkar

tenshi säger (21:34): det är så lååångt till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0