I spend all night losing sleep

Alltså. Det börjar kännas liiiite upprepande att bara gnälla om alla mina missöden så vi går igenom dem fort, okej?

Måndag: Hosta, rejäl hosa = ingen sömn och massa sjuk. Tvingar mig själv att vara kvar på jobbet och längtar tillbaka till Sverige där man kan vara sjuk och få betalt för det.
Tisdag: Samma jävla hosta = fortfarande ingen sömn. Min supervisor beordrar mig att köpa lemsip och whisky :p
Onsdag: Hostan mycket bättre, istället helrött och ömt öga som varar. Igen. Karmaguden börjar få dålig fantasi. Men ledig, så jag sov heeeela dagen (:
Torsdag: Övertrött, superspeedad men jag känner mig typ frisk! Woho!

Jag funderar på att åka hem över jul. Jag har inte riktigt bestämt mig, men jag fick ett anfall av Luleå-längtan idag och det är första gången sedan jag kom hit (för "mamma kom och ta hand om mig"-längtan när man känner sig dödssjuk räknas inte). Jag vill ha en vit jul. Med syskon som jävlas och galna hundar och mammor som suckar och pappor som någon gång emellanåt faktiskt säger något. Hur tusan kan jag längta efter det?

Jobbandet går faktiskt finfint. Har tagit egna samtal i två veckor nu och de har satt mig på att träna upp en tjej - det måste ju vara ett gott tecken? Det är faktiskt rätt kul, oftast så är det relativt lätt att ha tålamod med gammeltanterna (jag tänker bara på mina älsklingstanter på boendet) men ibland så önskar man att någon bara kunde ge dem två burkar och ett snöre istället för bärbara telefoner som de inte kan hantera... Tar för tillfället samtal för IE, UK och USA, nästa vecka ska jag tydligen börja ta samtal för Sverige också - när ska jag få andas? Whatever, det blir finfint, såsmåningom ^^

Jag ska ta mitt ansvar nu och avsluta det här något skittråkiga inlägget. Sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0